Friday, July 25, 2008

O zi de vara pana seara

Sunt Sagetator, sunt nascuta in decembrie, de unde automat rezulta ca iarna e anotimpul meu preferat. Nu stiu de unde pana unde, iarna imi place doar privita de la fereastra. In schimb, vara o savurez prin toti porii, imi plac serile de vara petrecute intr-o plimbare luuunga prin oras, serile de vara impreuna cu prietenii adunati toti in jurul unei mese, la o poveste, la o tigara.
Vara asta parca e mai speciala, parca nu mai e la fel. Am mai scazut in numar, multi si-au urmat drumul si au ramas in orashul adoptiv, altii s-au sustras subtil, incetul cu incetul sau dupa cateva intrigi, au hotarat ca le e mai bine in alta parte. A venit lume noua, s-au adaptat binisor grupului nostru vesel, dar parca mi-e dor. Si e ciudat.
Parca ne-am schimbat. Poate in bine. Poate am crescut. Si totusi, e ceva nou. Si e ciudat.

5 comments:

ana said...

same feeling two years ago.. it´s gonna get fun. weird is always fun

si baaaaaaaaah ce se mai intampla in arad? :)

prodi said...

bah nimik, same old same old... nefe time 2day, f plin a fost, f cald dar distractie, dupa 3 juma muzica cu adevarat buna, o adevarata frenezie :)) i had fun :D
tu cat mai esti plecata? ;;)

ana said...

pai pana in 14 august... asta daca nu mai imi prelungesc biletul inca o data :p

nefe f plin? frenezie? that i gotta see

si .. distractie fara cazaturi, presupun :D

prodi said...

uuuuh, mult stai, domnishoara :p

fff plin, nush ce a fost aseara but i had fun... erau la concurentza cu soho in care era arad clubbing cred... :-??

eh, normal ca fara cazaturi... fara prea mult alcool, de asemenea :D

another blogger said...

I told you. Ne schimbam, dar ne schimbam putin. Mutam si noi un pic. Cercul de prieteni e mai mult de expresie, pentru ca prieteni sunt cativa. Nu mai avem toti prietenii comuni. Apar cercuri diferite. Parca am fi diagramele lui Euler. Cu totii avem prieteni comuni dar nu suntem prieteni. Intelege baby asa-i?