Thursday, November 6, 2008

Enrique la tine acasa

Oh, cate din noi nu am oftat cu gandul la Enrique cantandu-ne Hero in propria noastra casa? Cate nu am visat sa il avem aproape, macar putin sa ii auzim vocea mladioasa?

Bine, exagerez, dar trebuie sa recunoastem ca e dragutel baiatu', chiar daca statutul de vedeta face asta. Welll, noi l-am avut acasa. DADA! L-am avut pentru 3 ore si jumate in care a cantat incontinuu, acele 3 jumate in care ne-a venit sa ne dam cu capul de pereti pentru ca nu mai suportam aceeasi melodie. Si ne-a cantat Enrique de ne-a innebunit.

Aceeasi piesa pusa pe repeat, la acelasi volum de auzeam versurile si chiar daca nu le stiam complet pana atunci, sigur le-am invatat intre timp. Aceeasi vecini insuportabili, aceeasi muzica data la maxim si acelasi copil tropaitor lasat singur acasa sa-si faca de cap. Am inceput cu tot felul de scenarii, ca sotul detinut si-a omorat nevasta si acum plange deasupra cadavrului [chiar e reusit], ca se muta si plang dupa casa ce o lunga perioada a fost a lor. Si intr-un final s-a oprit, chiar cand ne pregateam sa iesim pe usa pentru ca deja ne sangerau urechile. Zgomotul tacerii e cel mai satisfacator.

Multumim Enrique ca ne-ai fost alaturi, speram sa nu se mai intample!!

7 comments:

Anonymous said...

oaiii prodi ai scrisss... :))

satinutz said...

ahaha, saracele de voi. dar nu va mai plangeti atata, altii dau bani grei sa il aduca pe enrique intr-un concert..voi l-ati avut pe gratis. norocoaselor =))=))

prodi said...

da, macar de venea sa aspire sau sa spele vase, asa ce folos am tras de pe el?:))

Liutska said...

in loc sa te bucuri ca nu era Gutza de maimutza cu fatza ca o...:-"...mai faci si gat :-w :))

Andy said...

ahahaha..asa patzeam noi anul trecut cu vecinii de langa care ascultau BUG MAFIA sau PARAZITII cand imi doream mai mult sa dorm dupamasa. Parca ma asteptau sa vin acasa si sa ma pun in pat. grrrrr...
Anul asta s-au apucat de renovat,si ei si cei de deasupra.. 8-|

ana said...

sa nu uitam de manele la 7 dimineata .. cum transcendau ele dragele peretele nostru umil

huoo

prodi said...

bine, gata, imi cer scuze :))... decat manele, slavit fie enrique :))