Thursday, June 21, 2007

ne ajunge din urma :P

hehe... cica avem bac incepand cu sapt viitoare... nush cum de s-au gandit tocmai acuma, in vacantza sa ne puna sa il dam... like ne-am duce si noi k tot omu' p shtrand... am mai ieshi la o iarba verde (nu ca sa o fumam,evident... pt aia avem clubul pall mall ultra), p o terasa.... dar nu.. .cum sa iti vina sa ieshi knd o vezi p mami cum se pune in usha nervoasa si zice "iar ieshi??? tu nu ai de invatzat?"... sa ma iertzi acuma, da nu am chef sa invatz toata ziua... o ora jumate p zi e arhisuficient... .sa nu stresam copilul prea tare k cine shtie... o patzi ceva d la atata invatzat... oricum, cel mai tare e sa te plimbi prin orash si sa te intalneshti cu cei de a 11-a kre relaxatzi isi poarta gentzile cu prosoape si creme de plaja... si numa auzi un "prodi,du-te acasa si invatza!!"... nici o problema... ne razbunam noi la anu' cu varf si indesat... deja le-am shi promis... sau de mass-urile cu "cine vine p shtrand" ce sa mai zic? cel mai relaxant e sa stai cu astia mai mari kre au trecut deja prin aceasta experientza mirifica... kre lejer iti zic "eh,bac....bacu e doar o formalitate, se copiaza de nu ai noroc, toata lumea ia peste 9,asta ii clar"...shi atunci ne infundam in scaun si zicem in gandul nostru "o fi ea cumva... oricum tre sa fii cioban ca sa pici bacu' " :D

1 comment:

Anonymous said...

hai mha prodi k am skapat...si ink cu bine:D:D e randu nostru sa trimitem lumea la invatzat ;))