Monday, June 23, 2008

Am innebunit!

Gata, ma declar nebuna cu acte in regula. Tocmai am mers in bucatarie cu intentia de a fuma o tigara si am inceput sa plang in hohote. Sunt obosita, m-am saturat de sesiune, am dormit vreo ora azi dimineatza de la 9 la 10, m-am foit toata noaptea, am murit de cald, de frig, mi-au supt tzantzarii toata vlaga. Vreau acasa. Inca plang, dupa 20 de minute. Am examen pe care probabil o sa il pic. M-am obishnuit, asta a fost sesiunea blestemata.
Am inceput cu ceea ce ar fi trebuit sa fie cel mai usor examen, bazat pe probleme. O parte teorie, o parte probleme, ambele trebuiau facute de nota de trecere(5)... evident ca am luat 9 pe problema si 4 pe teorie, evident ca nu mi-a dat 7 cum era normal, nici macar 5 asa de pomana. Am luat 4... "Nu ai facut la ambele de 5? Nicio problema, mai dam in toamna" zicea profa razand...
Am incercat sa fac sa nu imi pese prea tare, la urma urmei nu era primul examen picat, si mai aveam de unde sa iau.
A urmat statistica, totul bine si frumos la partea de probleme, dar cum la cursuri profu prefera sa ne spuna ce cadouri ii face el fiicei sale, ca un tata modern ce e, iar era problema la partea cu teoria. Nu am inteles nimic. Nici un stres, facem fituici. Degeaba, nu puteai nici sa te scarpini in nas fara sa urle careva pe tine. Dupa ce ne-a aranjat pe randuri, a luat cate un reprezentant de la fiecare rand sa extraga subiectul... randul 4 "aaa, cred ca mai greu subiect nici nu era"... super, mi-am luat la revedere pana la toamna dupa 10 minute.
Mi-am dat si restantza, eu consider ca am stiut, asa a considera si colega de langa, am scris cam tot la fel de mult, doar ca subiecte diferite, ne-am mai consultat, am facut problema la comun, nu stiu exact cat am luat eu, ea a luat 4.
Vreau vara... vreau bronz, ca am culoarea casului (cas - branza) proaspat si vreau sa vegetez...


Acesta a fost un post eliberator, m-am si oprit din plans intre timp, am redevenit Prodi cea optimista. Daca stiu, f bine, daca nu, se mai intampla... cam des, ce-i drept :D

15 comments:

Ingrid said...

huhuuuuuuuuu asa faceam si eu cand era perioada tezelor:-j mai otzarica prodi inca putzin ;;) fi fata mare si da dovada de maturitate ;;) dap?:D noa hai ;;)

Ingrid said...

Ah si n-ai vazut tu plans cum o fi in august cand vad cum imi voi pica glorios fce-ul :-j cook - cooker toata viata mea o sa stiu diferenta dintre ele:|

prodi said...

mai pot, mai am putin si apoi ii vacantza! :)) oricum eu nu fac atatea drame cate faci tu, tanaro :p

memoriile unei parazite said...

=)) si cand iti ziceam eu ca faci iegzact da iegzact ma ca domnisoara ingrid :)) ce s-o simtit imediat:))
haideti tantile mele ca s-au terminat cu toatele\:D/

Liutska said...

lasa prodi ca si eu cam tot asa ma simt >:D< ...am trait sa vad prof care da REBUS la examen:|....Sudoku nu putea sa ne dea? :(...mai putin...vine vacanta :*:*

prodi said...

nu chiar fiico , mai un strop :))

prodi said...

reeeebus liu? doamne, ce-i acolo la voi ? :))

Liutska said...

la noi ca la nimeni :) ...in fine...ce mai conteaza? :-J ...maine am ultimul examen si dupa aia vad eu ce mai fac...prevad o vara destul d boring :-<

satinutz said...

las puiu ca trece sesiunea asta, mai unu si gata;) si in toamna le iei pe toate, u'll see. oricum va trebui sa ne punem toate cu burta pe carte, la casutza, la racoare, sa ne luam restantele. SI LE VOM LUA. We are smarttttt :*:*:*:*

Liutska said...

ma primiti si p me?;;) :))...asta pentru ca si eu ma bucur de culoarea cashului...desi am apucat sa stau anul asta vreo 10 ore la soare :D :-<

prodi said...

le luam sandra, le luam :D


sigur liu, facem session de invatzat, numa ca la casutza nu prea este soare :)) lasa ca pe mine nu m-am vazut soarele nici o ora :))

Liutska said...

eh....daca stateai la bloc mai ziceam..dar stai la casa...mai scoate bucile la soare cand vii home:D

ar16zpy said...

Noa hai nu va plangeti, ca eu mai un pic si ma urc pe blog sa stau la soare :)

prodi said...

pe ce te urci, zappy? la tine pe blog e soare bronzabil? k la mine nu vine nici o raza dinspre monitor:))

Liutska said...

loool :)))...vezi sa nu pici d p blog :D