Thursday, June 12, 2008

Insomnia

Nu pot sa dorm. Nu beau cola, nu beau cafea, dar nu pot sa dorm noaptea, asa ca dorm de dupa-masa cate 2 ore. Adorm in cel mai bun caz pe la 5 si daca cumva am examen a doua zi, ma trezesc din ora in ora sa vad cat e ceasul. Nu pot sa dorm si astfel imi trec prin cap tot felul de ganduri, care mai de care mai tampite.
Visez. Visez tampenii mai mari ca mine, visez ca m-am apucat de condus masina unui prieten din timisoara si conduc de pe scaunul din dreapta pt ca inca nu m-am obisnuit sa ma urc pe partea stanga. Conduc si trebuie sa-mi salvez prietenii care sunt in desert si nu au apa, visez ca ma opresc la OMV sa cumpar apa si cand ies nu-mi mai recunosc masina, aceeasi masina a prietenului, pentru ca intre timp parcarea s-a umplut si eu niciodata nu am fost pasionata de masini, deci nu stiu ce conduc. Plang, plang amarnic pentru ca prietenii mei nu au apa si vor muri si eu nu-mi gasesc masina. Cand o gasesc, urc in partea stanga si ajung la pedale, dar nu stiu care e frana. Trebuie sa ma opresc la semafor dar nu stiu care e frana... accident, am murit... ma trezesc speriata.
Imi amintesc. Imi amintesc cu drag de acu un an, cand am avut festivitatea, banchetul si alte nopti nedormite care au urmat dupa aceea. Mi-am amintit de toate gafele facut e atat de mine, cat si de ceilalti din jurul meu si radeam de una singura in noapte. Imi amintesc de toate chefurile, de toate noptile nedormite, de pregatirile de dinainte, de mare.
Ma gandesc la examene... mi'e ciuda, urasc sesiunea, vreau vara, vreau sa nu imi pese de nimik, sa pierd vremea aiurea, sa ajung sa ma plictisesc. Ma gandesc ca nu pot sa ma gandesc sa invatz... nu-mi sta capul acolo, chiar daca ma mut in cel mai linistit coltz al casei, chiar daca nu exista nici un element care sa ma distraga, mintea o ia razna. Ma gandesc doar la weekend, la vara ... la vacantza.
Asa-mi petrec eu noptile, in timp ce ascult muzica si ma rog sa adorm cat mai repede, in timp ce imi pun o perna pe cap sa nu ma mai bata lumina de la Billa in ochi, in timp ce... vreau sa dorm.

14 comments:

ana said...

prooodi, tu de fapt trebuie sa nu mai dormi alea doua ore "de amiaza" trust me on this one.

oboseste-te cat poti, umbla toata ziua, fa-ti de lucru incat seara sa fii rupta. it should work then..

si daca NU merge .. da' n-are cum sa nu mearga. obosire placuta :D

prodi said...

da numa sapt asta am dormit, nu ma certa :))

oricum pe la 12 is rupta, da nu ma pot pune sa dorm, asa k pe la 3-4 cand ma pun in pat, somnul meu e plecat departe :D

milo said...

insomnia ta se datoreaza faptului ca esti in love :>




mai tre sa recunosti si tu si totul va fi normal :) .. pup :*:*

ana said...

hihi, milo could be right though ;))

Liutska said...

ai incercat sa stai in pat sa numeri oitze? :D

prodi said...

arr, milo stop it!! i'm not in love :-"

anna, nu-i mai canta in struna ca si asa nu-mi da pace pana nu recunosc:))


liu, nu prea am spor la oitze, mai degraba pahare cu vodka =)) glumesc :))

RazvY said...

Te gandesti tu la ceva ... sau la cineva :P ... de aia nu ai somn :))

RazvY said...

apropo ... cuma r suna numaratoarea ? ... "un oitz , doua oitze" ? :))

prodi said...

hm... nu ma mai gandesc la nimeni nimic, dupa 2 nopti de party cu cate 4-5 ore de dormit si o zi petrecuta la tzara la aer curat, cred ca o sa dorm neintoarsa (cu toate ca deja e 2:33 si eu imi intind amintirile pe o foaie de hartie)...

razvy, parca am stabilit k numaram pahare de vodka :D

sinner said...

am eu un raspuns ascuns. de ce crezi ca nu esti oBosita? raspunusuL e simplu.

nu, nu sunt emo. dAr iti las indicii, Gasesti tu cevA.

don't shoot the messenger :D

prodi said...

uaaaaaaaaaaaaaai ce nebun esti ba =))=))...


mesagerul cui? :p

Anonymous said...

astia s nebuni.... ce tripuri aveti! ma jur mah! insomnia in cazu' lu' prodi de la lipsa de ....
distractie. cu totii va asteptati sa scriu alcool, dar stiti cu totii ca nu e cazul .

uite cum fac eu sa scap de insomnii. iti dau un sfat :
te pui in pat ...
adormi.

the end

Liutska said...

lol...faine indicii :))...prodi...io zic sa le pui p fete sa t bata bine inainte d culcare...poate adormi :D ;;)

prodi said...

=)) mersi lia, esti plina de idei bune =)) ... la fel ca toti ceilalti, de altfel :))