Monday, June 2, 2008

You're crazy, I'm sorry!

EMO = In recent years the popular media has associated emo with a stereotype that includes being emotional, sensitive, shy, introverted, or angsty. It is also associated with depression, self-injury, and suicide.
Why? Pur si simplu nu pot sa inteleg... nu am vrut sa scriu un post despre asta, dar daca tot mi-am facut testul si mi s-a confirmat ca nu's nebuna la cap... maybe i am old-fashioned, dar cum poti sa fii deprimat de la varsta de 10 ani... ce-ti lipseste? nu ma refer la bietii copii defavorizati, pt k oricum ei ar face orice ca sa treaca peste greutatile vietii... culmea, ma refer la cei carora li se ofera totul pe tava, care au prea multe fitze pt a mai fi in stare sa isi faca prieteni sau care din teribilism vor sa incerce ceva nou.
Dragi copii, imi pare rau ca mamica si taticul nu sunt acasa sa stea cu voi, ci muncesc pe branci ca sa va ofere un viitor mai bun, dar din cauza asta nu inseamna ca nu va iubesc, nu inseamna ca trebuie sa va taiati venele, sa va aruncati de la etaj sau sa inghiti pastile.
Stergeti-va galeata de machiaj de pe fatza, luati un tricou colorat pe voi, da-ti-va jos tintele si insignele, da-ti-va bretonu din ochi, put a smile on your face si iesiti la soare ca nu e greu deloc!
Sa ne bucuram de viatza! :D

Esti 17% Emo.


Forta de neoprit. Esti foarte tare! Daca ti se intampla ceva rau, te ridici, te scuturi si mergi mai departe. Ce mare lucru, nu? Bine lucrat! Tine-o tot asa. Multumesc ca ai jucat...


6 comments:

satinutz said...

ff adevarat ce ai zis..is multi care au prea multe, care au obtinut prea ushor totul si nu stiu ce ar putea sa faca sa iasa in evidentza...
mi-am facut si eu testu..eu is 15% emo:))

Anonymous said...

10% nici numa asteptam la altceva :P

ana said...

zi-le zi-le ms. prodi

imi trece vanataia \:D/ tu cum stai cu julitura? :)

Liutska said...

rupe-le fashu, Prodi!!! :))) ...mah, era ok fenomenu' intr-o vreme...da', din c am vazut p net (am intrat d curiozitate si d pliktiseala p emo-kuds.ro - comunitatea emo din Romania) si c am auzit p la TV...majoritatea habar n-au CE inseamna sa fii EMO...ei sufera pur si simplu :)) ...mi-e mila d parintii lor :(

prodi said...

anna, pe mine ma mananca julitura de nu mai pot, semn ca se vindeca, dar in schimb m-am bagat ieri cu mana de 2 ori in clantza de la usha, am 2 vanatai noi,hooray :))


liu, ei sufera cu capu', stai linishtia :))

Anonymous said...

da dracu si emo-curentul! nu suport faza asta la noi ... animal print-ul se purta/poarta in SUA de PROSTITUATE. la noi femeile iau un animal print pe el cand vor sa atraga atentia ... cam acelasi lucru, dar mai rau.... nu toate o fac pe bani, o fac pe gratis.
acum si curentul emo.

bate vantu' dinspre vest
a venit emo-curent
bate vantu' frunza-n dunga
astia le sufla-n punga
LA ANU' SI LA MULTI ANI MAAAAAAAAAAAAAAH.