Monday, January 14, 2008

e luni din nou

...e luni din nou si eu cant: "i've touched the sky because of you \:d/" noua mea melodie obsedanta... asta ascult de cateva zile bune si toata lumea ma intreaba cine e acel "you" who made me touch the sky... well, nu exista asha cum nici nu m-am tuns desi asha se vede in poza de la avatar :))...
...e luni din nou, o noua saptamana, ultima inainte de sesiune si toti ne plangem kt avem de invatzat... va trece si asta si vor veni ele altele mai rele ;;)
...e luni din nou, o noua saptamana la timisoara... chiar ma gandeam aseara: de ce in fiecare duminica, o data cu trezirea si dulcea mahmureala intervine si starea de nervozitate, gandul cicalitor de a te intoarce de unde ai plecat acum 2 zile? poate pt k acasa u are always having fun, going out si toate cele... pe cand dincolo ce e? faculta si oboseala de dupa (sa nu exageram acuma,chiar nu ma duc atat de des la faculta incat sa ma fi saturat de ea :D)... dar nu stiu cum se face, odata intrata in apartament cu fetele, incepe sa dispara orice stare de nervozitate si intervine feelingul de "in sfarshit ne-am intors acasa"...
...e luni din nou, si mie iar mi-e lene, mi-e foame si astept sa se dezghetze painea ca mara a mancat-o toata p cealalta (toata cata mai era adica) si ash fuma o tzigara dar cum ziceam, mi-e lene...
...e luni din nou, e luni si e bine :)

No comments: