Monday, January 7, 2008

here we go again...

Girly Comments For Hi5

Girly Hi5 Comments & Cool Hi5 Comments

Hi5

damn...iar e gata vacantza, parca numa ce veniseram cu totii la timisoara sa bem in cinstea mea in primul weekend...parca numa ce ne intalniseram cu totii in smart, noi cei veshnic acasa si cei veniti de departe de tot, asha, k in vremurile bune de liceu, ca sa nu mai zic de cadourile de Craciun pe care le deschideam toate cu atata bucurie... wow, damn chiar k timpul trece repede when you're having fun :D
cu toate astea, i had the time of my life vacantza asta...poate pt k nu prea am stat p acasa, ne-am party a lot si toate cele ...
eh, si ieri ne-am intors la timi, here we go again, same old,same old... dar nu ma plang, i like it here... imi place sa ma trezesc dimineatza si sa le vad p fetele mele kre zumzaie dintr-o parte intr-alta a apartamentului dupa o tzigara... sa merg ca un zombie pana la expresso si sa ma rog d ele sa ma astepte si p mine pana e gata cafeaua... sa ii uram soniei in cor "o zis buna la job, sa iti treaca repedeeee :* "... sa ma intind cu mara la poveshti nemuritoare... sa intru pe net sa aflu ce se mai intampla prin capitala noastra draga si cum e sa sa te "plimbi" prin bucureshti... discutiile cu simonelu despre "ce-ar fi fost daca" sau "daca ash putea da timpul inapoi" sau planificarea vizitei mele din februarie (asta dk trec cu bine de sesiune :-" )... plimbatul zilnic pana la billa (se practica mersul la billa si e ca si cum ai spune "vin imd, ma duc pana in camera"=)) )... imi place sa vina lume in vizita, sa fie nebunie, sa doarma multi la noi, sa iesim pe balcon sa fumam, sa povestim, sa radem de tampeniile facute...
i simply like it ...

:* luv ya all

1 comment:

ar16zpy said...

my pretty party girl...i miss you already.