Tuesday, January 29, 2008

minunata sesiune


asha cum se intampla in viata unu student caruia ii e tot timpul lene sa mearga la faculta, ca deh, mai bine stai acasa si injuri vecinii de deasupra sau astepti sa iasa pui din ouale pe kre de 2 sapt tot promiti sa le arunci, vine si sesiunea... sesiune in care iei la rand toate cursurile si seminariile si te pui sa le inveti contratimp jurand ca in sesiunea urmatoare te apuci sa citeshti cel putin cate un curs pe saptamana... si cum nu zboara porcii in stol pe deasupra noastra, evident k nu vei face asta... asha ca tot in sesiune vei invata... sau, in cazul nostru vei gasi cat mai multe metode de a pierde timpul... gen "uite 3 fire de par pe jos, hai sa dau cu aspiratorul" si astfel te pui sa faci curat in toata casa, sa gatesti, sa hraneshti toti canii comunitari din cartier sau sa te gandeshti la nume pt puii care vor iesi din ouale care trebuie aruncate... cand intr-un sfarshit ai terminat cu toate activitatile mai importante, te pui sa inveti ... sau cel putin sa te uiti crucis la chestiile fantasmagorice scrise de tine (a se citi "scrise de colegii de kre te-ai tot rugat 2 sapt sa-ti dea si tie cursuri"), repetand din 2 in 2 minute "ceee?" sau "da io-mi bag picioarele"... pana in momentul in care te intinzi pe canapea, iti pui cartea pe cap si adormi :))... si cand esti intrebat ce faci, raspunzi sec "invatz" (asha invatza ieri colega de apartament, nu dau nume, spun doar ca nu e mara :)) )... era cam ora 8 aseara cand m-am hotarat sa ma pun sa invatz la microeconomie (nu de alta, dar am avut AZI examen) si dupa vreo 20 de minute de invatzat intensiv cu tot cu pauza de tzigara, plictiseala plutea deja in aer asha ca slava cerului ca avem de toate la timisoara, eu cu sonia ne-am pus sa jucam badminton in apartament... dupa care am trecut repede la volei ca sa stresam si noi vecinii de jos ca prea cuminti am fost pana acuma :)) ca asha e sesiunea :D


p.s: examenul la microeconomie il voi lua data viitoare k azi nu am fost in stare :D

4 comments:

sinner said...

i just love the pic. expressful. but how can you get sleep with the Adams Family living above? :))

prodi said...

mha, noaptea banuiesc ca dorm si ei si oricum pana la me in dormitor nu se aude chiar asha tare ;))

Anonymous said...

hahaha.....ce tare ii,mai ales poza lu..."nu se intreaba , nu se spune" hihi.. i just love it

Anonymous said...

poza de la acest post se cere a fi eliminata RAPIIIIID!!!!:D