Friday, February 1, 2008

the lalaland






Lalaland... culori, lumini, lume multa, agitatie... taram de basm in care rasetele si voiosia sunt la locul lor, prieteni din toate colturile lumii se aduna acolo pentru a-si face de cap intr-o lume a dulciurilor si jucariilor, paradisul oricarui copil mic sau mare... jocuri, haine colorate, paradis al curcubeelor si al comorilor de la capatul lor... spiridusi si zane ce implinesc neconditionat dorinte ... totul se spulbera, oameni rai vin sa perturbe linistea si sa distruga Lalalandul... acest lucru poate fi impiedicat doar prin stergerea id-ului de messenger si doar o singura persoana are puterea de a face asta ... disperare si plansete, nebunie si frica ... cam asta am visat eu azi-noapte... pana acum negam faptul ca sunt dependenta de messenger, nici prin gand nu-mi trecea ca o sa ajung sa visez ca lumea se va spulbera din cauza unui id :))... ciudat, dar totusi parca acum pot sa spun "buna, ma numesc prodi si sunt dependenta de messenger :))"... zilele trecute imi zicea un prieten "daca te intreaba cineva dk te droghezi, sa spui ca te droghezi cu messenger" =)) asta e, mai am de "tras" pana se va face un club al anonimilor ce folosesc in exces internetul :))

2 comments:

ar16zpy said...

ma inscriu si eu...arza-l-ar zama pa fatza de messinjar.

Anonymous said...

si eu ma inscriu...CLAR...dar dupa cum ziceam,daca recunosti k esti dependent ai facut un pas inainte(nu si in cazul nostru):*