Tuesday, March 4, 2008

Meciul secolului

Sunt fata. Deci, prin definitie, nu trebuie sa fiu un fan al sporturilor. Nici nu sunt, cred ca nu am mai pus piciorul pe un teren de sport din clasa a 7-a, in rest doar pt prezentza. Nu-mi place sportul pt ca mi se pare ca la cat sunt de bleaga, in orice moment ash putea ateriza in nas si eu nu fac nimic extrem care sa-mi puna viatza in pericol. Nu inteleg anumite sporturi, dar noa cine sunt eu sa judec?
Ma gandesc eu ieri dupa-masa sa merg la facultate, ca deh, am promis ca din sem asta sunt silitoare, sonia se ofera sa ma lase ea cu masina ca mai apoi sa-si vada de drum. Plecam de acasa cu 20 de minute inainte, in timp util zic eu ca doar e 6 fara(seara), a venit omu de la lucru, copilu de la scoala, studentii ce mai bantuie prin orash. Ce vis frumos! In orash o nebunie, masini langa masini, in fiecare intersesctie cel putin cate un politist care incurca traficul, lume pe strada, agitatie. "Ce dracu de zi e azi?" zice sonia... raspund ca o fi Ziua Internationala a Nemuririi Sufletului, sa fumam pentru asta! Ajungem intr-un final si la mine la facultate, alerg prin curte, noroc ca aveam la parter ca pana la 3 imi rugam moartea, ajung dupa prof (hups), uit sa inchid usha, il fac sa ma puna prezenta la alta grupa concentrata fiind de uralele "oleeeee,poli poli!!!" care se auzeau de afara. Initial am crezut ca au intrat prietenii mei de la politehnica in greva ca si-au picat majoritatea examenelor, ca mai apoi sa aflu ca de fapt e meci de fotbal, mare eveniment mare, Poli-Urziceni si ca tot timisoreanul, cu mic, cu mare era la meci, super tare, sa urmareasca nishte indivizi care alearga dupa o minge si cand ajung la ea, o dau altora... ingenios sport, poate k ash merge doar ca sa ma uit dupa jucatori :D.
Asha ca de acum inainte, ma interesez si plec spre faculta cu o ora mai devreme de acasa ca deh, e meci si e cul sa mearga tot poporu, mai ceva ca la vot.

No comments: