Wednesday, March 12, 2008

We can call it KARMA...

Se cam pare ca vine primavara, ne scaldam in razele soarelui de dimineatza pana seara, deja incep sa infloreasca copacii, apar shtiri cum ca peste cateva sute de ani Romania va avea clima tropicala, bine mai nene, sigur nu mai repede? Nu apucam si noi sa ne bucuram de caldura excesiva? Ce, noi n-am vrea sa ne dam toata ziua cu crema de plaja si sa avem bronz permanent tot timpul anului?
Si odata cu venirea primaverii incep renovarile. Cum nu imi era de ajuns copilul tropaitor care pe zi ce trece ia in greutate de parca acuma trece prin tavan. Am stabilit ca atunci va fi al nostru, nu-l mai dam inapoi. Il inchidem intr-o cusca, ii dam cate un mar pe zi si in punem sa coase pantofi ca sa facem si noi bani, k nervi ne-am facut destui. Si ne facem in continuare tinand cont ca din 3 apartamente diferite se aud 3 tipuri diferite de baraituri.
Unii isi schimba usile de prin casa, ne-am prins d asta in momentul in care nu mai aveam loc pe hol si ne tot impiedicam de tocurile aruncate cat colo, altii cred ca isi fac o singura camera din toate la cat de mult sparg si altii isi vand apartamentu' la kilogram. Bha incredibil. Si nu ii apuca decat atunci cand vrem noi sa dormim. Zici ca asta ar fi legea cosmica a painii prajite.
Mara, draga de ea nu zice numa "lasa, Prodi, ca cineva acolo sus vede cat suferim si vom fi rasplatite cu varf si indesat". Adica cine? Oricum acuma e prea ocupat sa ii apara Papei in vis sa ii mai dicteze cateva pacate capitale ale lumii moderne. Adica what goes around comes around? Daca da, cand? K deja imi vine sa ma mut in parc, sa imi smulg fiecare fir de par si sa ma dau constant cu capul de laptop. Cand ne luam si noi revansha? Cand o sa ne punem sa spargem peretii apartamentului care nici macar nu e al nostru?
Vreau sa fiu mare. Vreau sa am casa mea si masina mea si un job cul. Vreau sa nu mai am vecini care sa imi distruga neuronii si din cauza carora sa ma trezesc cu migrene migrenoase pt ca ei au chef de renovat. Hai ne pregatim cu totii de viitoarea clima tropicala, spargem peretii exteriori ai apartamentelor si lasam caldura sa ne intre in suflete!

2 comments:

Cosmy said...

Si eu am un post tot despre asta!
citesti aici http://cosmindon85.blogspot.com/2008/02/blank-click-to-add-text.html
si ai sa intelegi ca eu traiesc asta de 3 ani jumate!!!!!!!!I'm sick of it!

Liutska said...

kiar asa...vecinii astia au obiceiul....talentul...darul...nici nu stiu cum sa -0i spun...de ate deranja cand ti-e lumea mai draga :))....ai mei fie au program artistic cand am eu d invatat....si auzi hatza, hatza....si arcuri d la pat....fie au concert d manele....sau muzica populara....shalalal...2 la stanga...2 la dreapta...si inainte si inapoi...k asa se joaca p la noi :|...horror...dar cred k tie ti-am mai povestit :)))....asa k nu esti singura :)....singura mea multumire indreptata spre Cel d Sus e k vecinii mei d la arad sunt pashnici se pare...nu au mari planuri d renovare pentru primavara asta....deci macar acasa am liniste :D