Wednesday, March 26, 2008

De ce ti-e frica nu scapi :-"

Asa cum se intampla de obicei, adica de ce ti-e frica nu scapi, m-a luat si pe mine raceala. Sau nu stiu exact ce m-a luat, pt ca simptomele sunt cam aiurea: dureri de cap, frisoane si ameteli. Si toate astea de duminica incoace, ca doar trebuia sa se razbune cumva organismul meu pt party-ul cu alcool de sambata.
Cum am avut mirifica idee sa ies in orash intr-o gecutza de vara cu maneca scurta luata peste un tricou, am considerat ca ar trebui sa beau cat mai mult ca sa nu simt frigul... asta insemnand atat de mult incat dupa cateva zile inca stau sa imi amintesc macar cateva detalii din noaptea de sambata.
Mai am nishte flash-uri cu mine mergand la bar sa mai comand cate un cocktail, asta dupa galeata de vodka bauta in prealabil, mai shtiu k a scapat barmanul un cocktail pe noi (doamne ce risipa!) si alte cateva nimicuri. Macar de data asta a avut cineva grija de mine (multumeeeesc Hansi ^:)^ ) si duminica seara am aflat totul in detaliu, fapt urmat de mereu prezentele afirmatii "eu nu mai beau".
Duminica dimineatza, o mahmureala sora cu moartea, nimic nu avea gust bun, tigarile erau expirate, cola era stricata, mancarea era gretoasa, tot ce-mi doream era sa dorm. Luni m-am prins si eu de ce nu era nimik bun, ma luase raceala la modu toata lumea sta in tricou, eu mor de frig, noaptea nu pot sa dorm de cald.
Cam asha o tin de 2 zile incoace de cand nu stiam sa zic altceva in afara de "tine-ma in brate ca mi-i friiiiig".
Promit solemn sa nu mai beau asha de mult si sa incerc sa ma imbrac ceva mai gros. Amin :D

5 comments:

Anonymous said...

"nu mai beau" nici la spovedanie sa nu o spui. de fapt, sa nu o mai spui niciodata

legat de frig ... imbraca-te fata!!!

Anonymous said...

ahahaha....eu si simo te intelegem:P asha am promis si eu in momentu knd m-a trezit mom sa mancam in familie cik =))

Liutska said...

de acord cu koolcsy :P....dar nu am priceput....geaca cu maneca scurta...peste tricou???....si ATAT???...RALUCA!!!!...:-w...conteaza ca te-ai simtit bine (v-ati simtit bine, mai corect spus)....neesential cum protesta organismul vostru a doua zi :P :)) :-J

ar16zpy said...

Na hai ca avetzi o luna timp sa va revenitzi. Revenirea!! :)

prodi said...

asta o sunat a amenintzare :))... apai chiar k numa cu tine fac din astea, ce-mi faci, femeie? :))