Monday, March 17, 2008

Refuz sa racesc!!

Intamplarea face ca, odata cu venirea primaverii, pe langa gazele si micile fapturi vestitoare de vreme calda, invie si virushii care umbla in grup organizat atacand pe oricine le iese in cale. Trebuie sa fi cu adevarat norocos sa poti scapa, sa incepi sa te indopi vrei, nu vrei de vitamine, echinaceea si dumnezeu mai stie ce remedii babeshti.
Sonia e racita. Sonia e chiar foarte racita, atat de racita incat are ochii lui Puss in Boots( pe care il shtim cu totii din Shrek) si se uita prin tine chinuindu-se sa respire, iar cand vrei sa o indopi de medicamente iti zice "da am luat, is bine, n-am nimic". La un singur stranut simti virushii cum colcaie prin toata camera, iti vine sa bagi capu in nisip asemeni unui strutz gratios sau sa fugi cat te tin picioarele. Starea asta ne tine de sambata, Sonia mea stranuta, eu o iau la fuga spre paracetamol. Am incercat noi sambata seara sa innecam virusii in alcool, cred ca doar i-am imbatat si a doua zi, la mahmureala si-au facut de cap, la sonia cu febra, la mine cu o mica durere in gat.
Azi ceva mai evoluat, o tuse frumusica de dimineatza, dar am dat vina pe tigari. Nu am voie sa racesc pt k am devenit silitoare si tre sa ma duc la scoala. Asta am facut si acum seara, de la 20-22 la un minunat seminar, deloc neplictisitor, doar ca la un moment dat deja imi era jena de profu la cat cascam.
Intr-un final ne da drumul, eu grabita sa plec spre casa sa mananc si sa ma tzap in pat, dau sa ies din faculta, deschid usha si ma izbeshte o PLOAIE TORENTIALA de zici ca era vara si eu aveam chef sa ma plimb prin ploaie. Dupa vreo 20 de minute de zabovit in hol, fara un mandru cu trasura care sa vina dupa mine, mi-am luat inima-n dinti si am plecat agale prin ploaie pana la tramvai.
Am ajuns acasa ceva cam leoarca, am pus direct hainele, poseta si adidashii la uscat, m-am uitat putin la privirea pierduta a Soniei si am dat navala la paracetamoale promitand ca mestec pana si usturoi daca e cazu', doar doar scap cumva!

2 comments:

Anonymous said...

las ca daca nu racesti, macar te imunizezi. priveste partea plina a paharului :D

Liutska said...

uh, prodanico....las' k si p me m-a prins ploaia torentiala :X...regretam la un moment dat ca nu mi-am luat gelul de dush d acasa....macar faceam dush fara sa stau la coada sau fara companie...sau fara sa vina cineva sa bata la usa din 5 in 5 minute si sa t intrebe daca mai stai mult :)))...

Nu-i bai...daca racesti...iti fac fetele ceiutz cald si au grija sa t indoape cu boabe :D ... :P