Friday, April 11, 2008

Aventuri nocturne

dupa ora 1
M: "Fetele, vedeti ca vine ovi la noi sa facem probleme la gestiune k are maine dimineatza test"
Ajunge ovi, se pun la facut probleme, S se culca, P sta p net.

ora 5, dupa probleme si rasete, M si P se pun in pat alaturi de S care dormea de ceva vreme
M: "Eu nu incap in patu' asta, ii prea scurt, ii facut pt pigmei, acuma inteleg de ce nu s-a maritat matusa-mea niciodata, ce barbat normal ar fi incaput in patu asta?"
=))=))=))
M: "P, mie mi-e foame, mai avem rondele in casa asta? Pot sa mananc aici?"
crantz crantz.... "bah, poate se trezeshte S de la rontzaitu meu, oricum ma apuca ora 7 pana molfai p rondeaua asta care nici macar gust de carton nu are, zici ca are gust de faiantza"
S: "Voi sunteti nebune? Ii aproape 6 si voi nu dormiti si ma mai si treziti p mine? Ash fuma o tigara, hai in bucatarie"

6:00 M, S si P fumeaza si asteapta rasaritul in timp ce beau cola
M: "bah, oare nu ash putea sa imi ghicesc in cola? uite, vad un soare"
P: "M draga, ala-i becu' "
M: "daaa chiar, vad un bec, mi se arata o cariera de electrician, mi-am gresit vocatia cu ise-u asta, P tre sa ma invetzi cum se schimba un bec"

6:30 M, S si P stau toate intinse la locul lor in pat molfaind fiecare pe cate o rondea la lumina soarelui diminetzii
M: "rondelele astea parca is ampora... poate aia si ii ampora, orez expandat"
S: "asta ii grau expandat"
M: "taci, de parca nu ai stii ca nu ma pricep la cereale"...

7:00 ZZzzzZzZZzzzz
Ovi: "care vine sa incuie dupa mine ca plec la scoala? "

7 comments:

ar16zpy said...

nu se pricepe la cereale =)) ahahhaha

ana said...

OOOO M G :|

deci avem acelasi format de post. mi s-o mai intamplat sa ma gandesc la niste posturi si pana sa apuc a le scrie sa le vad scrise de altii, si atunci nu le-am mai scris. tot felu' de sincroane din astea ...

but this is by far the weirdest :|

tu veeezi ca avem amandoua si ZzzzZZ-ul? deci nu-mi vine sa cred. ok, deci freaky :)

ana said...

and ps: daca tot se ghiceste in cafea, nush de ce n-ar merge si cu cola .. oricum ii plina de chimicale pe post de zatz :))

prodi said...

@ anna
=)) ahaha chiar ca avem acelasi format... weird rau de tot... ai dreptate in legatura cu cola, dar totusi nu e normal sa o bei la 6 juma dimineatza cand iti doreshti cu disperare sa dormi si nu reusesti :D

ana said...

oh totally :)

si apropo de asemanari, explicatia de fapt e "great minds think alike" aia-i :D

prodi said...

sa stii, la asta nu m-am gandit... am vrut sa dau repede vina pe fenomenele paranormale :p

Anonymous said...

vaaai cat ati putut trancani si rontzai in seara aia k ati reusit sa ma trezit chiar si pe mine>:P..dar oricum trebuie sa recunosc k o fost foarte funny mara:)) ar trebui sa o prindem asa obosita mai des:P