Tuesday, April 1, 2008

April Fool's Day

Prima zi a lunii aprilie, zi cu semnificatie, ziua pacalelilor adica. Nu stiu de ce isi face toata lumea un hobby din asta, de mica urasc ziua asta pt k tatal meu tot timpul inventa ceva ingenios pt a ma pacali, asha cum urasc zapada pt k tot timpul se gasea un deshtept care sa ma "spele".
Am crezut ca scap de data aceasta, plecata fiind din cuibul parintesc ocrotitor, dar azi a fost ziua cu cele mai macabre glume.
Nici nu m-am trezit bine si un prieten m-a anuntzat ca moare de durere de picior, ca efect al jocului interactiv de fotbal de sambata, ca nu poate umbla, evident k m-am speriat, avem o relatie speciala virtuala, toata ziua trancanim vrute si nevrute si nu am vrut sa pateasca ceva... dupa intrebarile "da te doare tare, da ai pus gheatza, da iti trece?" a urmat replica lui "1 Aprilie, Prodiiiitzi " ... super...
Apoi m-am pus sa citesc bloguri, bad idea... de obicei le iau pe rand pe toate, am ajuns la un prieten care avea un post cum ducand ieri gunoiul a cazut pe scari si si-a dizlocat umarul si rupt incheietura... iar m-am speriat, evident, deja mi-l si imaginam suferind ca un catzel plouat, si cu toate ca postul a fost scris ieri, i-am lasat un comment plin de inspiratie cum ca sper din suflet ca totul e doar o pacaleala de 1 aprilie... evident k am avut dreptate, m-a si certat pentru perspicacitatea mea de a-i strica intentiile bolnave :))...
Am zis ca e destul, ce-i prea mult strica pt sufletelul meu sensibil, asa ca m-am pus sa dorm, fiind treaza de la 6 juma pt a fi prezenta la interactivul curs de statistica. Dupa vreo 2 ore de somn, telefonul imi vibra in creier, asa ca m-am gandit sa ma trezesc. Aveam un mesaj de la sandra "am avut accident de masina, eu sunt ceva mai bine, am doar o mana in ghips, da razvi e mai grav, acum astept sa vina medicul"... just imagine cum am reactionat abia trezita din somn, nu stiam cum sa sar din pat mai repede... pana la urma mi-am adus aminte ca e 1 aprilie, ca sandra se cam tine de shotii si ca daca s-ar fi intamplat ceva, m-ar fi sunat si sonia si s-ar fi aflat din mai multe locuri. Asa ca i-am raspuns la mesaj cu un "sunt tentata sa nu te cred" si bine am facut, pt k am fost singura k nu a reactionat la farsele sandrei :))...
Asa ca dupa o zi plina de pacaleli care mi-au provocat palpitatii, ma pun sa dorm frumos ca maine e ziua in care nu am chef sa merg la faculta si facem seara clatite party cu mitza si milo kre de vreo juma de an tot zic ca vin la noi :))... cik maine chiar vin ... tocmai am vazut un stol de porci zburatori la geamul vecinului fumator :D

6 comments:

Anonymous said...

ahahahaha....deci recunosti k la inceput m-ai crezut ;)) hihii.. showwy puiu:) oricum esti singura care s-a prins in cele din urma:) :*:*

Anonymous said...

nice :))

ar16zpy said...

si eu m-am prins. ca ti-am trimis mesaj cu P.s. nu-mi submina perspicacitatea!

prodi said...

lasa sandra, iti promit k iti coc si eu ceva ingenios pana la anu' sa-ti treaca chefu de 1 aprilie :))

sinner said...

cum adica sufeream ca un catelus? baaaa... oricum, sa pic pe scari? not in this life, darling :)

prodi said...

bai darling... pe langa k m-am speriat, mai si comentezi? :P bine k nu ai patit nimik :D