Sunday, April 27, 2008

E sarbatoare

Bun, recunosc. S-ar cam zice ca sunt o pacatoasa pentru ca nu am fost la Inviere. Mie personal chestia asta cu mersul la Inviere sau la biserica in general mi se pare ca un fel de facut al prezentei... poate ca nu e asa, dar parca prea te intreaba toata lumea "aaaai fost?", la fel cum cei care tin post se lauda indelung pe tema asta... poate ca in acest moment mica mea asezare de pitici de pe creier e intr-un moment de rascoala, dar daca vrei ca faci un lucru pentru linistea spirituala, pastreaza-l pentru tine.
Am hotarat ca nu merg la Inviere din 2 motive: primul- dupa venirea de la biserica, luarea de lumina si implinirea spirituala, ne apucam de baut si apoi mergeam in club, chestie care nu prea mi se pare ca ar fi potrivita, dar cum noi nu ratam nici o seara de sambata, ca sunt putine alea in care ne reunim cu totii si facem concurs care bea mai mult si isi aminteste car mai multe a doua zi, si al doilea- Zappy e catolica, nu avea ce face intre timp si alte cele. Personal, pentru pacea mea interioara, prefer sa cred ca alegerea mea a fost cea buna, presupun ca prea m-ash fi simtit vinovata sa ma petrec, nu ca nu asta ar fi facut toata lumea.
E sarbatoare... e sarbatoare si se simte, orasul e gol, doar cateva fetze cunoscute bantuie prin baruri in cautare de companie, baruri care chiar nu inteleg de ce se inchid toate la o ora care te obliga sa mergi acasa sau sa te aduni in fatza primariei pentru a-ti continua poveshtile. Sau sa mergi intr-o benzinarie, slava cerului ca alea sunt non-stop, macar au mese, mai ciudat ar fi sa stai printre rafturi, cat mai aproape de pericolul producerii unei explozii, servit de unul care dupa ce stoarce pacura pune mana la tine pe sandwich:))...
Se cere un somn bun dupa o zi de semi mahmureala si o seara a reintalnirii... se cere sa fim mai buni!

2 comments:

sinner said...

i have copyright in every 'sinner' area. they're all trademarks :)

prodi said...

i don't get it :D