Saturday, April 5, 2008

Leapsha mea alcoolizata

Nu ma gandeam ca o sa primesc vreodata o leapsha... a primit-o zappy si mi-a transmis-o si mie... 8 lucruri la care ma gandesc acum... greu...
1. Tocmai am venit din club, sunt semi alcoolizata si ma chinui sa scriu corect...ma simt k Bridget Jones cand incerca sa-si scrie in jurnal dupa nush cate unitati de alcool
2. De ce naiba am platit intrare in Mooskea kre era gol cand puteam sa mergem in Rene direct si sa intram pe ochi frumoshi, noi ceata feminina... imi place ca suntem apreciate cumva, macar cu cate o intrare libera :D
3. Sper sa nu ma trezesc mahmura maine, ca nici nu am baut asha mult... adica am baut, dar nu se vedea p mine si trebuia eu sa anuntz k is beata knd incerca cineva sa imi explice nush eu ce eveniment important si eu nu ma prindeam :-" (cri cri)
4. Bai nene, cik nu e bine sa bei apa dupa ce bei alcool... dar daca ti-e sete de-ti vine sa-ti bati intreaga ashezare de pitici de pe creier si in camera ai doar apa plata ce te faci? mergi in bucatarie dupa suc si risti sa trezeshti intreaga casa ca mai apoi la ora trezirii sa-ti rada tatal in fatza "fara motiv"?
5. Chiar ba, de ce radea my dad acu 2 sapt cand m-am trezit extraordinar de mahmura pe la ora 14 si ma impiedicam de tot de prin casa? oare m-a vazut cand am ajuns acasa dupa ce am fost la 2 party-uri si eram mai mult ca beata cand am ajuns acasa?...hmm
6. Am luat un algocalmin preventiv pentru durerea de cap de "dimineatza"... oare o fi bun? daca nu, macar shtiu ca am incercat sa fac ceva impotriva mahmurelii :-"
7. Maine trebuie sa ma trezesc sa iau pranzul (ca doar pe ala il mai prind) in familie si apoi sa imi fac bagajul pt plecarea la timisoara... weee, vreau o tigara, si stranut de nebuna, oare pt k am dormit cu zappy kre era racita sau pt k iar am mers p afara in maieu si geaca scurta?...
8. Mi-am luat telefon nou si nu pot sa il piscal k e pus la incarcat 12 ore asha k nu am altceva de facut decat sa ma enervez pe cel vechi kre dupa 3 mesaje sau 2 beepuri se inchide si apoi se incarca singur... ciokanel zice ca nu-i pt mine tehnologia moderna... nici un stres :D
Gata, am scapat de leapsha, mai bine k am scris acuma fiind logoreica decat dupa ce ma trezesc mahmura cu multe lacune in cap... ma pun sa dorm ca tre sa fiu fresh... dam leapsha mai departe cu cele 8 ganduri de prin cap lui Chris in varianta englezeasca si lui Andy in varianta geniului neinteles :D

5 comments:

Liutska said...

eh, prodi mama...vad k ai intrat si tu (involuntar ) in kestia asta cu "leapsha" :)))...uuuhhh...tel nou? :D...sa-l stapaneshti sanatoasa ...si sa t bucuri d el :))...mi-a zis cineva zilele trecute k o betie nu e cu adevarat reusita daca nu esti mahmur dupa...ma tot gandesc daca are dreptate :)))...think about it :P

Andy said...

vad ca majoritatea gandurilor tale au fost legate de alcool:)) dar e ok,avand in vedere ca erai proaspat venita din club. i liked it:D

prodi said...

pai andy, am zis ca mai bine scriu atunci ca aveam idei, si ma gandeam ca azi mahmura ma va durea capu si era probabil totul un mare gol :D

ms liu de urarile cu telefonu, totusi nu am fost f mahmura, e buna ideea cu algocalminul inainte de culcare :D

sinner said...

drunken mistress :>

Ingrid said...

i want a leapsa :)))whatever that is