Thursday, April 10, 2008

Forbidden is more attractive

Sunt un copil rasfatzat, nu pot spune ca mi-am dorit ceva si nu am avut, chiar daca nu in acel moment, dar a meritat asteptarea. Fiind the only child, ai mei m-au plasat intr-un fel de glob se sticla ca sa nu se atinga nimic de pretiosul copil, de aceea si acum vad viatza printr-un fel de val roz si ma prefac ca lucrurile rele nu exista.
Chiar am fost un copil cuminte, razvratirea, daca o putem numi asha a avut loc mult mai tarziu decat la cei din generatia mea, chiar si iesitul in baruri si cluburi a fost cam intarziat. Nu din cauza ca nu am avut voie, ci pentru ca nu ma atragea. Dupa putina munca de convingere, a inceput chiar sa imi placa si tot timpul asteptam weekendul ca pe ceva sfant, facand planuri cu Zappy incepanad de lunea de dinainte, pregatind outfitul si ora de plecare.
Zilele trecute eram in Komodo, locul nostru preferat de baut cafea din TM cu niste prieteni cand ne-am dat seama ca totul era mai frumos cand era interzis. Nu de putine ori in liceu am plecat de acasa zicand ca dormim la cine stie ce prietena pentru a veni la timisoara la cate un party si de fiecare data strangeam ultimii marunti pe care ii mai aveam pentru a ne face veacul macar o ora in Komodo. Sau pur si simplu ziceam ca avem proiecte de facut si ca dormim la aceeasi prietena pentru a putea merge in club chiar si pentru o ora, doua , cat ne dadea mamica din acea seara voie.
Doamne, chiar era raiul pe pamant, imi aduc aminte cand am fumat prima tigara ca mai apoi sa ne apucam toate de fumat, cat de frica imi era sa nu afle ai mei, care s-au prins pana la urma si mi-au zis ca e alegerea mea, la fel si cu nelipsitul alcool :D.
Ma intreb daca vom mai simti euforia adolescentei vreodata, daca ne mai poate interzice cineva ceva doar pentru a-l face mai atractiv...

2 comments:

sinner said...

am vorbit cu Mauro Picoto zilele trecute si a zis ca vrea sa dea cafeneaua in judecata... copil rasfatat ce esti :))

prodi said...

mha cafeneaua era acolo dinainte sa ne rasfatzam cu mauro picoto... deci nush kre pe kre :p... poate vrea maurito sa ii faca reclama si nu a vrut sa iti spuna :p