Wednesday, February 6, 2008

prietenii mei morti...




ca un copil constiincios ce sunt, m-am pus eu sa invatz la mate ca doar suntem in sesiune si vine examenul... iau eu frumos cursurile si seminariile trase la xerox de la colegi, pregatita de invatat teoria si exercitiile care nu ar trebui sa fie grele, ma gandeam eu din moment ce am fost la mate-fizica in liceu (ce naiva sunt, am uitat ca profa era mai mult preocupata de problemele noastre personale decat de matematica)... si incep sa citesc in timp ce cei de sus faceau karaoke sau ii ascultau pe unii ce canta extraordinar de prost si ma pun sa scriu primul curs+ seminar la care am reusit si eu sa merg din cele 13 dupa care ma ia un somn sora cu moartea (sau frate cu moartea,nush exact cum ar suna mai bine)... asha ca renuntz la scris si ma pun sa citesc... si dau de nume din ce in ce mai multe si mai dubioase, persoane care nu au avut altceva mai bun de facut decat sa scrie teoreme si criterii, persoane fara prea multe hobby-uri si fara o sotie careia sa ii faca nishte prunci... sa incepem cu Raabe-Duhamel cu criteriul lui mirific din care nu am inteles nimic, dupa parerea mea mai bine ii statea in rol de terorist atentand asupra lui Kummer, personalitate ilustra a matematicii de care nu am auzit in viatza mea pana azi si nici de criteriul lui la fel de interesant ca al teroristului ... interesanti de discutat ar mai fi cei care au impreuna cate un criteriu al carui nume e mai lung decat toata demonstratia... cred ca revin la pierdutul vremii, la facutul de clatite, la carbonizarea ciocolatei in cuptorul cu microunde, la limonada pe care o bem toata ziua de cand mara si-a descoperit un nou hobby, acela de a stoarce fructe pt a amortiza costul storcatorului noi achizitionat sau la punctul culminant pe ziua mea de ieri- prepararea unor paste :))... asha ca, stimata doamna profesoara de matematica din liceu din cauza careia m-am plafonat, sa nu va suparati pe mine dk o sa sughitzatzi de 300 de ori de zi din cauza inju...aaa...vorbelor de dulce pe care vi le adresez :D

2 comments:

Anonymous said...

si nici nu o sa te mai intalnesti cu ei dupa sesiunea asta :) decat daca pici examenul si stai si te uiti la ei din nou si o sa iti pui aceleasi intrebari ca si acum :)

sinner said...

cine e mort băăăăă ? :))