Wednesday, February 20, 2008

Road trip to Pandorf sau cum sa fii mai obosit ca dupa o zi de sapa :))

Marti
3:30 a.m.: ar fi o idee foarte buna sa sting compu si sa dorm, ma pun in pat, ma foiesc ca o gaina care isi cauta cuibu
6:30 a.m.: "hai ralu trezeshte-te ca sa fii gata pe cand plecati!" imi zice mama in timp ce imi aprinde becul de la camera si incepe a povesti pana ma enervez si ma ridic din pat... cam atat am dormit o noapte inainte plecarii la pandorf... pe drum, veselie mare, eu cu sandra repetam frenetic "ne luam multe multe multeeee" spre deliciul baietilor care vorbeau in acelashi timp despre masini... la prima vama, nenea vameshu era prea ocupat cu povestirea pe care i-o spunea unui alt coleg pt a ne verifica buletinele, ce daca puteam fi dati in urmarire generala, el avea un banc de zis ... nici un stres, soare pe drum, zi calduroasa, ajungem in budapesta - first stop tot la un outlet asemanator celui din pandorf, am mai fumat 2 tzigari ca ajunsesem prea repede si nu era deschis inca nici un magazin... terminam acolo,plecam spre pandorf in timp ce eu si sandra cantam "noi ne-aicea nu plecam,nu plecam acasa pana nu ne cumparam MULTE MULTE MULTEEE", ajungem, fugim la mango, paradis feminin, dam o tura peste tot, dupa vreo 5 ore umblam ca nishte zombie... toti 4... nemancati de vreo 7 ore, cu multe multe multeee pungi cu minunatele cumparaturi trase dupa noi am decis ca ce e prea mult strica, deja leshinam dk nu mancam ceva sau daca nu stateam jos mult mult mult ... si am ajuns in arad la ora 2 si imi era atat de somn incat nu am putut adormi... si acum ma mishc putin cam in reluare ca am o febra musculara sora cu moartea, eu fiind ceva mai leguma de felul meu dar sunt fericita ca mi-am luat multe multe multeeee pt ca o fata nu are niciodata destule haine, nici macar atunci cand nu mai au loc in dulap :))

1 comment:

Anonymous said...

Fiecare cu damblaua lui. La femei damblaua se numeste "toale"