Sunday, February 24, 2008

modalitati de abordare...

Eu am o problema... nu foarte mare, dar exista. Nu suport persoanele kre se baga in seama pe strada, care au chef de comentat sau de agatzat. Cred ca de la mare mi se trage trauma, pe vremea cand mergeam pe strada si se gasea cate un deshtept kre sa zica "papusha, nu stii la ce ora incepe ploaia?" sau chiar "nu te uita la mine, azi nu am chef sa fiu agatat"... astia chiar cred ca o sa ne oprim sa le dam explicatii sau o sa ne uitam la cer dupa nori si sa calculam viteza vantului si alte cele? Sau altii mai deshtepti, la semafor, in mashina lor mega tare cu minunatul tub de bas din care urla maneaua (fratilor, manelele nu au bas, mai bine donati banii aia copiilor orfani) incep sa claxoneze sau sa urle dupa cate o "pepusha"... sa fim seriosi, chiar le trece prin cap ca domnishoara va fi flatata si se va urca cu ei in mashina sau le va arunca o carte de vizita pe geam? Am inteles ca exista tot felu' de oameni, care mai de care mai speciali in felul lor, dar totul are o limita. Aseara mergeam pe unirii, gatita frumos pt o seara in club si cum la mine deja e vara, eram incaltzata intr-o pereche de pantofi decupatzi in fatza si vorbeam la telefon. Si trec pe langa un dobitoc kre imi zice "domnisoara, vezi ca esti descultza!"... "descultza-i buna-ta, manca-ti acolo kebabu si taci din gura" ma gandeam sa-i spun, dar la cat de finutz parea, presimt ca ma si trezeam cu o palma peste cap de nu imi mai trebuia alcool toata seara... i-am zis doar un "nu-s descultza" si mi-am vazut de convorbire in continuare... n-ai ce sa faci, traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul :D

5 comments:

Anonymous said...

VA RUGAM SA ACCESATI URMATOAREA ADRESA:

http://moldoveanumihai.blogspot.com/

Veti regasi povestea socanta a unui om NEVINOVAT, condamnat totusi la 25 de ani inchisoare.

Numele lui este MOLDOVEANU MIHAI si se afla in prezent in Penitenciarul de Maxima Siguranta Rahova. A executat deja 10 ani din pedeapsa.

Credeti ca povestea lui se mai poate face auzita?

Pentru orice idée, informatie, gand bun sau sugestie cu privire la modalitatea in care o persoana nevinovata, condamnata definitiv, ar mai putea fi pusa in libertate, va rugam sa il contactati, fie personal, la Pnt. Rahova, Sos. Alexandriei nr. 154, sector 5, Bucuresti, fie la urmatoarea adresa de e-mail: moldoveanu_libertate@yahoo.com.

ar16zpy said...

ce comment fain ai :))...papusha..da incaltza-ze mancati-as ochisorii tai aia de sirena bucata...mama ce ti-as face...da-mi si mie un numar de telefon...una alta...

prodi said...

auzi tu, nu raspund numa la "printeso" :))

Anonymous said...

ce faci fetele? te plimbi? va "simteti" bine? aha aha :>

Anonymous said...

dragutz post pepusha:P