Friday, February 15, 2008

rds suge...

dupa cativa ani buni de folosire a pachetului click-net, s-au gandit ai mei parinti ca daca tot vin acasa doar in weekend, ce ar fi sa trecem la un serviciu de internet ceva mai ieftin? zis si facut, am fost anuntzata de faptul implinit intr-o seara la telefon, k deh, asha au la noi loc toate discutiile importante ca sa ne treaca supararile pana ne vedem. si vin eu acasa weekendul trecut, mirificul rds mergea, toate bune si frumoase, parca se mai incalzise si afara si tot mai multi ghiocei infloreau, cand intr-o dimineatza deschid calculatorul , rds se conecteaza dar nimic legat de internet nu mergea... eu am probleme cand nu imi merge netul, am chiar probleme foarte mari, "fac urat" cum s-ar spune, dar nu chiar la fel de urat ca si copilul acela nebun de pe youtube care da cu tastatura si urla ca nu ii merge jocul , doar ca pana acum eram obishnuita: pur si simplu sunam la info clienti indiferent de ora si ii rugam cat se poate de frumos sa imi rezolve cumva functionarea click-netului lor, chestie care nu s-a intampla de mai mult de maxim 3 ori...asha ca acuma procopsita cu rds-ul nu aveam altceva mai bun de facut decat sa ma pun sa caut prin contract numere de telefon, dar fara nici un rezultat. asha ca 2 zile am jucat sims incontinuu, mi-am dezvoltat familia, m-am bucurat de pinguinul gras pe care poti sa-l "pet" sau "shoo", am avansat cu toti membrii familiei la locul de munca, ne-am jucat cu focul de cateva ori dar tot nu am avut net... pana azi mai spre seara cand am vorbit de 2 ori cu un nenea de la rds cu o voce cat se poate de minunata ce mi-a dat el minunatele indicatii to enable my connection... si am reusit!!! si acum stau si ma bucur ca am supravietuit vreo 30 de ore fara internet si cred ca m-am indragostit de nenea de la rds (nush daca din cauza vocii sau pt ca mi-a redat accesul la lumea virtuala) :)) should i call again or not?

2 comments:

Ingrid said...

tzapa eu intotdeauna am net:D ;;) don't ask why:-j :))

Anonymous said...

Well written article.