Monday, February 18, 2008

va rup picioarele!!!

dupa trauma cu lipsa internetului, de parca asta nu ar fi fost de ajuns , mi s-a intamplat ceva si mai si... de obicei cand plec in orash imi pun status "out" si imi vad de treburile mele, asta evident din cauza lenii de a mai stinge compu si de a-l aprinde cand ma intorc acasa... aseara repet povestea, plec in orash si ma intorc si eu la o ora rezonabila acasa ( asta dupa ce ca nu am putut sa inchid poarta ca ieri s-a gandit tata sa intre cu masina in ea si apoi m-au si inchis afara din casa, lasand cheile pe dinauntru in yala) si incep sa anuntz lumea ca "i'm hooome" cand la un moment dat imi da signed out because someone is using MY ID on other computer... deci sa ne intelegem... pentru mine internetul este sfant, hi5 este sfant dar cel mai sfant dintre toate este messengerul... nu va luati de parola mea dk nu vreti sa aveti de a face cu mine... pot sa par pashnica dar cand e vb de comiterea unui sacrilegiu adresat mie, tai si rup :D... si am incercat sa ma conectez la loc, 3 secunde si se deconecta iarashi, dau sa schimb parola, mergea groaznic de greu (sau cel putin asha mi se parea mie), ma suna sandra "prodi,cu cine dracu vb de pe id-u tau ca o dat mass sa ceara credit?" , eu panicata DOAMNE DUMNEZEULE CINE STIE CE MAI ZICE!... o pun p sandra sa comunice cu respectivul, sa il intrebe ce mai face ca nu au mai vb de mult (de 10 minute de la mine din fatza portii in cazul meu :)) ) si sa-i dea nr ca ii trimite ea credit... bun si am aflat si numarul, am reusit sa schimb si parola de 2 ori ca sa se piarda pe drum, am anuntzat lumea ca "multumesc f mult, chiar nu am nevoie de credit, sunt pe abonament, mi-a spart CINEVA parola", m-am mai calmat cat de cat si m-am pus sa sun la nr respectiv pt kre persoana comitea prostia de a-mi sparge mie parola... evident ca robotul imi spune "pt a trimite un mesaj, formati nr destinatarului"... sa te bag in aia ma-tii de destinatar, sparge-ti tie parola de 20 de ori pe zi si lasa-ma pe mine in pacea mea! astfel, cu toate ca noaptea de dinainte dormisem 3 ore ca mi-a trebuit mie conference si trezit la 8 pt examenul de la 10, m-am pus sa schimb parole la tot ce mishca... si credeti-ma ca mishca multe :D

2 comments:

ar16zpy said...

Bhai, iti bag picioru pe gat sa iti fac loc de cartofi, ai inteles? manci salata de ma-ta!!! :))

Anonymous said...

hi5 e ca pula, nu e sfant!